2wd
Klucze rozrząd i główny wał
Klucze umożliwiają łatwiejszą obsługę silników D,TD,TDI. Swobodnie moża blokować pozycje koła rozrządu, pompy wtryskowej oraz wału głównego.
Klucze umożliwiają łatwiejszą obsługę silników D,TD,TDI. Swobodnie moża blokować pozycje koła rozrządu, pompy wtryskowej oraz wału głównego.
Blacha osłaniająca koło zamachowe od strony silnika. Wykonana z blachy nierdzwewnej 1mm. Najczęściej stosowana przy zastosowaniu koła zamachowego pod sprzęgło 228mm.
Obrotnica umożliwia obracanie fotela ( kierowca lub pasażer) 360 stopni, ma możliwość blokowania położenia co 90 stopni. Wykonana ze stali 3mm pomalowana proszkowo. Wysokość całej obrotnicy to tylko 20mm czyli o 4mm niżej od oryginału :). Bardzo stabilna i mocna. Więcej…
Bagażnik jak najniżej dachu ( około 2cm) w tylnej części. Wykonana ze stali 3mm pomalowana proszkowo na czarno ( dowolny kolor możemy zrobić). Łapa dociskana na dwie śruby fi 8.
Łapy wykonane ze stali 3mm pomalowane proszkowo zaciskane dwoma śrubami. Łapa o wysokości 355mm od podstawy rynienki. Pasują do sprintera, został tylko zmieniony sposób zacisku łapy na rynience. Łapy mają stopę 11mm co doskonale poprawia stabilność całego bagażnika oraz rozkłada Więcej…
Łapy bagażnika opierają się o rynienkę dachu można za ich pomocą zbudować bardzo mocną platformę dachową, zamontować panele fotowoltaiczne albo większy lub mniejszy bagażnik. Wszystkie łapy są ocynkowane oraz pomalowane proszkowo. Aby zbudować bardzo prosty i lekki bagażnik można wykorzystać Więcej…
Po kilku próbach udało się opracować zmodyfikowana lecz bardzo podobną do oryginału blaszkę wspierającą zbiornik paliwa w syncro. Blacha nie ma podpór bocznych przez co nie zbiera zanieczyszczeń ( błoto, sól) co w dużym stopniu wpływa pozytywnie na resztę karoserji Więcej…
Bardzo lubie takie konfiguracje w skrzyniach. Tym razem była to skrzynie ASP 🙂 Oryginalnie ta skrzynia miała na ostatnim biegu 0.82 teraz po zmianie to 0.70. Taki układ przełożeń w skrzyni umożliwia jazdę w trudniejszym terenie na dużych kołach 4.11 Więcej…
Uszkodzenie występuje bardzo rzadko lecz jest bardzo problematyczne. Powoduje całkowity brak napędu ponieważ cześć wałka sprzęgłowego na której umieszczona jest tarcza sprzęgłowa zostaje ” odcięta” od reszty . Skrzynia nie reaguje całkowicie, bardzo często nawet nie ma żadnych odgłosów z Więcej…